woensdag 16 februari 2011

theater is zeg maar echt mijn ding



vanavond ging ik naar Paulien Cornelisse. Het was niet helemaal gepland, ik kreeg even geleden een mailtje van het theater dat er nog een paar kaarten waren, en daar K. het al eens gehad had over het cabaret van Paulien, en dat ze daar wel eens naar toe wilde, dat ik dacht van, nou, misschien is dan nu het moment aangebroken dat we daar naar toe moeten gaan, en J. wilde wel thuisblijven, ja want je kan natuurlijk geen oppassen zeggen als het je eigen kind is, ik vind het altijd heel stom als mensen dat doen, het zijn trouwens vaker moeders die dat zeggen dan vaders geloof ik, of zeggen die dan babysitten?, vind ik ook stom trouwens, wie gaat er nou op een baby zitten, maar goed, cabaret dus, en dat ik daar een mailtje over kreeg omdat ik op de mailinglijst van het theater sta, het is trouwens het theater in mijn eigen dorp, dus niet waar we nu wonen maar waar ik eigenlijk vandaan kom, en dat is toch wel erg fijn, dat je daar dan weer even komt, maar goed, even weer on topic, nou eh... o ja, Paulien. Nou, was leuk. Erg leuk ja. Als u de mogelijkheid krijgt: gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten