donderdag 17 februari 2011

de post

allereerst nog mijn welgemeende excuses voor mijn vrolijke logje van eergisteren. Maar als je niet op je eigen blog mag zeuren, waar dan wel? Hoe dan ook, vandaag is een fijne dag. N. kijkt graag naar Pieter Post, of nou, ik zet hem wel eens voor de televisie en als Pieter en zijn vriendjes dan opstaan, dan lacht hij geregeld. Inmiddels ken ik het intro-liedje (klik) uit mijn hoofd, en betrapte ik mezelf er meermalen op dat ik zong "en als je hoort De Póhóóst, kijk dan op de mat..."

Dus dat deed ik toen maar. En moet je nou eens kijken wat een fijne dingen er op de mat lagen!
Dank je wel Pieter! En de webshop van Dille en Kamille. En de Nespresso-club. En Marktplaats.

O, en voor uw informatie... dat zijn dus een tissue-doos, koffiecapsules, een dvd-box, een fijn etuitje, een kookboeken-standaard, een hart met vogelzaadjes voor buiten en dat enge ding links bovenin is een kersen-ontpitter. Of olijven ontpitter, daar wil ik vanaf zijn.

2 opmerkingen: