dinsdag 8 februari 2011

femke, kom terug! alles is vergeven en vergeten


Net hoorde ik dat PVV en VVD af willen van de verplichte duurzame inkoopcriteria van de overheid. Toen ik zocht naar meer informatie, bleek dat het misschien wat genuanceerder lag. Blijkbaar is er weinig ruimte om te kijken naar alternatieven, en is men bijvoorbeeld verplicht tot het inkopen van zaken die misschien duurzaam geproduceerd zijn, maar wel met een vliegtuig hierheen worden gebracht. Goed...we wachten het af. En ik hoop dat Femke lekker thuis zit met haar kinderen, en ze niet haar krullen uit haar hoofd trekt nu GroenLinks het niet zo goed doet.

Mensen...het wordt lente! Bewijs gevonden in de tuin, dus dan is het zo. Op naar een hopelijk productieve halve werkdag. En even langs mijn moeder die voor de zoveelste chemo op moet vandaag. De zon doet al zijn best, ik hoop er het beste van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten