woensdag 2 februari 2011

lijstjes

de laatste dagen ben ik erg warrig. Ik kom niet goed uit mijn woorden, ben snel afgeleid, voel me af en toe euforisch maar net wat vaker down. Daarom zet ik even wat dingen op een rijtje, misschien helpt het. Op puur willekeurige volgorde.

min
- hier niet willen wonen want ver-schrik-ke-lijk heimwee
- niet weten waar dan wel willen wonen, en daar J. heel ongelukkig mee maken
- toekomst van mijn werk, blijft mijn werkplek bestaan? En kan en wil ik daar dan blijven?
- niet weten of N. thuis kan blijven of dat we hem naar de dagopvang gaan brengen (wil ik niet!
wil ik echt niet!)
- mijn sterke moeder is heel erg ziek en daardoor verdrietig

plus
- J.
- N. die zo heerlijk lachen kan en al drie dagen achter elkaar een hele pot fruithap naar binnen slobberde
- fijn huis (jammer van die locatie...o sorry dat hoorde hierboven dus)
- lijf dat het tot nu toe best aardig vol weet te houden
- het is bijna lente.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten