woensdag 23 maart 2011

hoera!

vandaag is J. jarig. Hoera! Hij heeft een vrije dag, maar echt vieren doen we het vandaag niet. Zijn moeder komt straks koffie drinken, en misschien dat mijn ouders vanmiddag even langskomen na het ziekenhuis bezoek. We zijn de dag al goed begonnen: schoonvader belde om half acht om te feliciteren (toen lagen we nog in bed): we waren bijtijds wakker! Het is J's eerste verjaardag als vader, dus dat was een bijzonder moment. Met zijn drietjes in bed, wij met koffie en Linus met een fles (die hij sinds twee dagen zélf vasthoudt). Poezen erbij: lang zal hij leven! Vanaf hier een dikke kus aan mijn lief. En nog vele jaren.

En mijn nieuwe schoenen zijn er.

Ze zijn blauw, en ik vind ze leuk. Sinds vorig jaar kan ik niet meer zo goed op hakken lopen (enkelbreuk, erg leuk) dus ik moest op zoek naar iets dat geen sportschoen is. Eerste paar dus binnen!

Verder gaan we er een lekkere dag van maken. De zon laat nog even op zich wachten, maar hoe dan ook... de witte chocolade taart is gisteren gemaakt en hij ziet er geweldig uit. Dus de dag kan niet meer stuk (erg hè...dat je zo blij kan worden van eten...misschien maar eens een logje aan wijden). Foto volgt later, nu gaan we ons maar eens aankleden, toch lullig als schoonmama komt en wij zitten nog in ondergoed op de bank.
Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten