vrijdag 25 maart 2011

pittig hoor



Pfff...ik ben er niet van, van dit soort weekeinden. J. viert zondag zijn verjaardag, zaterdag is het Open Huizen Dag -komt allen en doe een leuk bod-, ik moet vandaag een halve dag werken en morgen de slaapdienst in. Dus vanmorgen opruimen, lijstjes maken (boodschappen- en andere to-do-lijstjes, met hulp van hier overigens, voor de vrolijke noot) en poetsen. En dan werken.
En morgen hetzelfde, met hopelijk een hoop onbekenden over de vloer, om dan zondag uit het werk een hoop bekenden op visite te krijgen. Het wordt vast leuk, en het gaat ook vast allemaal goed, maar ik kijk stiekem al een beetje uit naar zondagavond laat, als iedereen naar huis is en J. en ik op de bank nog een glas wijn drinken en proosten op een goed jaar.

Nu ligt N. lekker te slapen, J. gaat zo boodschappen doen en ik ga ook maar aan de slag. Morgen maak ik nog een grote pan chili-con-carne als variant op de appeltaart. Ze zeggen toch dat je je huis sneller verkoopt als het lekker ruikt? Appeltaart, dat hoeft niet, er zijn al drie taarten besteld. Chili, dat moet wel, want ik weet even niet wanneer ik dat anders klaar moet maken. En er eten nogal wat mensen mee zondag, en dan is chili altijd wel lekker.
Misschien werkt het in ons voordeel. Duim voor ons, en een fijn weekeinde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten