maandag 30 mei 2011

project 1 lijkt te lukken...

Zou het dan misschien toch gaan lukken? De voorgenomen actie: meer creatief, meer huishouden, meer rust, reinheid en regelmaat? En minder televisie, bankhangen en maar weer brood met soep eten, of sla met komkommer?
Vandaag lijkt het er op, de zon doet erg zijn best en ik heb al twee wassen weggewerkt (inclusief vouwen en in de kast hè!), de administratie van de afgelopen drie weken gedaan, de krant gelezen (in plaats van Nu.nl en dan nog alleen de achterklap-pagina). Vanmorgen een uur in de tuin gewerkt. Kindje ligt in zijn bedje, de woonkamer oogt fris en opgeruimd en ik ben nu muffins aan het bakken. Bosbessenmuffins met een crumble-laagje. En terwijl die bakken, ruim ik de keuken weer op, neem snel een douche en ga ik straks zéér tevreden met mezelf op de bank zitten. Jammer dat ik moet gaan werken, maar het is maar kort, van vier tot tien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten