zondag 8 mei 2011

eerste moederdag

Vandaag was mijn eerste moederdag. Als moeder dan. Helaas ging het niet helemaal zoals mijn gedroomde moederdag eruit ziet (denk: ontbijt op bed, en dan met verse croissants, die niet kruimelen, vers geperst sap, koffie. En dan kadootjes: een bos mooie bloemen, een zelfgeknutseld kado van kindje en een mooi doordacht kadootje van J., en dan ook leuk ingepakt. En dan alleen maar fijne dingen doen, en dat ik 's morgens mocht uitslapen. En dat het mooi weer is.)
Dat mooie weer was er dan weer wel, en J. en N. waren er, dus dan is het eigenlijk al goed. De koffie die over de overloop-vloerbedekking ging, J. die daarmee ook nog zijn bovenbeen verbrandde, die vergeten we gewoon. En de door N. verkruimelde geroosterde boterham in bed ook. En daar laat ik het bij: het was best een fijne dag.

Gisteren was ook fijn: we hebben een nieuwe schutting! Voor de helft dan. De rest volgt hopelijk later deze week. Nu maar wat fotootjes, misschien dat een beeldverslag beter werkt.

Zonnebrandcrème te veel? Smeer maar in je haar!



Moederdagcadeau gemaakt door L. bij ons aan tafel. N. heeft er zo ook twee voor zijn oma's gemaakt.



Beetje StarWars achtig ding vond ik dit. Helemaal Luke Skywalker. Blijkbaar zet je hierin de palen voor de schutting, en jens je ze daarna de grond in.


Je geeft ze één keer geen water....




Bij mijn schoonouders achter. Van dichtbij zag ik hele trossen krioelende rupsen waar ik nogal misselijk van werd, maar van een afstandje ziet het er wel mysterieus uit.


Morgen begint de normale week weer. J. en N. slapen al, ik ga nog een uurtje in mijn eentje moederdag vieren. Want ik ben wel heel erg gelukkig met mijn man en kind. Daar kunnen geen koffievlekken, openliggende tuinen en vieze rupsen tegenop.

O, en het woord van de dag: postzamelverzegeling. Ik vind 'm prachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten