zaterdag 14 mei 2011

groene foto's


Ziehier de pioenroos. Eerder stond 'ie elders in de tuin, maar vorig jaar zomer is de voortuin op de schop gegaan en heb ik -op hoop van zegen- de pioenroos verplaatst. En hij doet het nog hoor, één hele bloem kwam er aan! Volgend jaar beter, maar dan zijn wij hopelijk verhuisd. Zou ik hem meenemen? Of is dat de goden verzoeken?




En hier een stukje van de tuin waarin we gisteren zo maar zaten. Het was er wel groen, maar zó groen uiteraard ook niet, dat snapt u wel hè?




En ze hadden koeien ook nog 'es!

En dan natuurlijk nog de beloofde foto van de Witte Kast. Ik zag dat iemand zelfs hier terecht gekomen was met als zoekterm "Foto We Gaan Het Anders Doen" . Ik hoop dat ik die lezer niet teleur stel...
Niet bewerkt (zou het opeens een Groene Kast worden), maar helaas wel met telefoon gemaakt want ik ben voor de zoveelste keer een SD-kaartje kwijt en kan dus niet fotograferen met camera.



Het is nog niet fantastisch, maar het begin is er. En hij is schoon!

Nieuw project: lijstje maken met wensen voor het nieuwe huis. Dan wordt het wat realistischer, en kunnen we ons er meer op gaan instellen. En sparen. Natuurlijk. Sparen ook, sparen is heel belangrijk. Maar wensenlijstjes maken kan ik beter. Dus daar ga ik mee beginnen. Ik wil graag een novilon vloer, een strakke keuken met houten werkblad, gras in de tuin, een zolderslaapkamer, een bijkeuken, een....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten