vrijdag 25 mei 2012

Op de camping


Met dit campertje vertrekken we morgen héél vroeg richting Calais. We hopen dat we op tijd zijn voor de boot, bij het maken van de planning was ik even vergeten dat we hiermee maar 80 kilometer per uur kunnen. De afgelopen dagen waren bijzonder hectisch, we hadden een 7-weken-echo (was goed), ik fietste me de blubber (ook goed), reed even op en neer naar Amersfoort (is toch twee en een half uur vanaf hier), we maakten het huis schoon, vulden de bus en tussendoor werkten we ook nog even.
Maar vandaag waren we al vrij en hebben we de laatste hand gelegd aan de voorbereidingen. Klinkt ontspannen en volwassen hè? Ha!
Door de hormonen, de warmte en de vakantiestress vonden J. en ik elkaar vandaag regelmatig heel stom. En de katten waren ontsnapt (mijn schuld) en die zijn allebei net pas terug na twee dagen spoorloos te zijn. En de droger hield er net mee op en de stoppen knalden er uit, en  ik ben vergeten om naar de apotheek te gaan en nu heb ik geen medicijnen de komende twee weken. En het afgehaalde Chinese eten viel niet zo goed, dus dat was weer een enkeltje wc.

Maar...nog één tasje met toiletspullen inpakken, en morgen de dingen uit koelkast en vriezer in de koelbox en we kunnen weg. We gaan!
Als we ergens internet hebben dan volgt mogelijk een update, anders tot over twee weken.

O, en kijken jullie ook even bij haar? Zij logt veel vaker dan ik, en veel geëngageerder, en ze is ook nog eens heel grappig. En ze is op dezelfde datum uitgerekend als ik. En toen ze mij van de week linkte kreeg ik meteen 10 keer zo veel bezoekers als normaal. Hallo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten