vrijdag 18 mei 2012

psssst....


het is hier wat stilletjes de laatste tijd hè? We hebben de badkamer gehad, en ik doe mijn best om elke week dan tenminste een HomeSweetHome logje te maken. Maar het gaat niet helemaal van een leien dakje, want ik ben Misselijk. Met een hoofdletter. En ik slaap slecht, moet om het kwartier plassen, en mijn kleren zitten een beetje te strak. Nou, dan weet u het wel hè? Maar het is nog te vroeg om het hardop te zeggen hoor. Dus dat doe ik ook niet. Maar dat u weet dat er niks ergs is. En duim maar voor ons dat er binnenkort een logje komt met Heel Groot Fijn Nieuws. Ga ik nu weer op de bank liggen, en jullie creatieve, goed-doorwrochte, mooi gefotografeerde logs lezen. En plassen.

 tot snel!

4 opmerkingen:

  1. Nee, dat zeggen we niet hardop natuurlijk. We houden het nog even voor ons en hangen een en ander niet aan de Grote Klok. Maar toch, van harte gefeliciteerd met het mooie nieuws!

    (maareh, wanneer bende uitgerekend? hoe lang weet je het al? hoe veel weken ben je nu???)

    lol, wij krijgen ook totaal onverwacht nog een erbij... ben ergens tussen de 6 en 11 weken zwanger nu... hoop dat we ons snel beter voelen, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooooh...jullie ook? wat leuk! Gefeliciteerd! hier morgen eerste echo. Vanwege niet zo goed in zwanger blijven meteen onder controle bij de gynaecoloog. Verwachten het begin 2013, mogelijk zelfs op 1 januari. Maar voorlopig dus misselijk op de bank, en verschrikkelijk hopend dat het blijft zitten. Sterkte met de eerste maanden..!

      Verwijderen