woensdag 23 mei 2012

the boy who stares at goats

Afgelopen dinsdag gingen Kleine Puck en ik maar eens samen naar de kinderboerderij. Dat is best een stukje rijden, en ik dacht dat op de fiets wel een goed plan was. Op de heenweg kletsten we wat af, op de terugweg sliep hij met zijn warme koppie tegen mijn rug. We bleven niet zo erg lang, maar het was genoeg om uitgebreid kennis te maken met de geitjes. De koeien en het grote varken vond puckie wel imponerend (toen een koe heel hard loeide, plofte hij zó op zijn achterwerk), maar de geiten vond hij geweldig.








Die tweede foto hè, ik weet ook niet zo goed wat hij daar dacht te doen...
Eenmaal thuis zat mijn broek en het fietsstoeltje onder de poep, hij had met zijn nieuwe groene laarsjes kennelijk iets mee genomen. Hij sliep heerlijk, en ik maakte de boel weer schoon. 's Avonds had ik spierpijn, maar we gaan het vast vaker doen.

Morgenochtend ga ik de bus ophalen waarmee we zaterdag op vakantie gaan. Ik heb er zin in!

1 opmerking: