zaterdag 5 mei 2012

voor de zon

Ik droom al jaren van een parasol. Klinkt wel treurig eigenlijk hè...maar ik zag 'm ooit in een blad staan en was meteen verliefd. De Shadylace parasol van Chris Kabel, nog nooit in het echt gezien maar al wel heel vaak in de tuin gefantaseerd. Ik ben een beetje aan het opruimen, en kwam tussen een stapel uitgescheurde foto's weer een plaatje van het ding tegen. Ik gooi het maar weg denk ik, we hebben nu sinds een aantal weken een hele praktische en best mooie parasol, zo een met een hele lange arm, die dus niet in het midden van de tafel door een gat moet, maar een die boven de tafel zweeft. Er komt hier vast nooit zo'n mooie, veel te dure parasol. En dat is helemaal niet erg, het is zonde van het geld, en we hebben hem niet nodig ook. Maar toch.

Er zit ook nog een goudkleurig vogeltje op de bovenkant, dat kan je op deze foto (van internet) niet zien. Zucht.

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad een hele leuke parasol! Vindt de kleur echt super om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen