zaterdag 24 september 2011

Lazy Saturday - goeiemorgen!

Wat doet mijn hoofd zéér...en wat ben ik móe... en wat zit mijn haar duf... Allemachtig.

Vanmorgen bleek tot onze ontzetting dat de koffie op was. Nu was er wel koffie voor in het koffiezetapparaat, maar geen George Clooney koffie meer. En de afgelopen week was zodanig, dat ik echt even een goeie stoot caffeïne nodig had om wakker te worden. En aangezien mijn nieuwe glimmende autootje voor de deur stond, stapte ik met een warrig hoofd in de auto om naar de stad te rijden voor een hele tas vol nieuwe koffie.
Ik zag mezelf in de spiegel van de lift, helaas zag de mevrouw die al in de lift stond, meteen hetzelfde. Ik had mijn schoenen niet vast gedaan, dus met losse veters, een joggingjackie, pluishaar en mogelijk ook nog wat slapers in de ogen (kon ik niet zien, ze zaten nog wat dicht) stond ik naast een mooi verzorgde, ietwat kakkineuze mevrouw in de Bijenkorf. Kan mij het schelen.
Na nog wat spannende avonturen in de parkeergarage reed ik snel terug naar huis, met in mijn nieuwe cd-speler een cd van Ella. Afgelopen week in de kringloopwinkel gekocht, een boxset voor zes euro. Langzaam trok de mist in mijn hoofd op. Ik kreeg de liefde voor Ella mee van mijn moeder, die heeft haar ooit nog live gezien en spreekt daar soms met weemoed over.

Nu heb ik drie koffie op, is mijn lief luiers aan het kopen en slaapt kleine Puck. Ik ga zo maar eens opruimen en vanmiddag lekker van de zon genieten. En misschien nog even naar Ella luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten