maandag 26 september 2011

Home Sweet Home 10

Even geleden had ik last van buikgriep, en zat ik vaker dan gewoonlijk op de wc. Nu hebben wij er daar twee van, een beneden en een boven, in de badkamer. Waar overigens helemaal geen bad inzit, maar goed.
Toen ik dat hier schreef, werd er gevraagd naar foto's van de betreffende wc. Nu hier dus plaatjes van de wc die ik het meeste gebruik, die in de badkamer. Vind ik fijn, want de beneden-wc is de representatieve in huis, met altijd een schoon handdoekje, een lekker zeepje, een mooi plaatje aan de muur. Boven heb ik al mijn dames-dingen bij de hand, en hoeven die niet verantwoord weggewerkt te worden.
Ik vind onze badkamer-annex-wc best gezellig, ook al staat er dan een fles wc-reiniger vol in het zicht, heb ik een nep-plantje neergezet (waar ik eigenlijk niet van hou) en woont er een kikker. De dames-dingen liggen overigens wel netjes in een kastje hoor, samen met een maandvoorraad wc-rollen, tandpasta en schoonmaakspullen. Maar daar heb ik dan weer geen foto van.





Voorzichtig hoor

Goh, we mogen de voegen wel weer eens witten. En kijk nou: een kikker!

Dit was dus mijn uitzicht hè, tijdens die griep....


Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Hier kun je er meer over lezen, en bij anderen meekijken.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Er zijn leukere uitzichten denkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...vind ik dit uitzicht dan weer helemaal niet verkeerd ;)
    Ziet er mooi uit en van die vrouwendingen boven herken ik....hier ook!

    BeantwoordenVerwijderen