maandag 5 september 2011

Home Sweet Home 7 - een beetje anders


Eigenlijk wilde ik de eerste foto's van onze computer- annex rommelkamer plaatsen. Helaas...!
Ik kon er vandaag pas laat aan beginnen, moest eerst werken en eenmaal thuis bleek het schuurpapier op. Dat moest gekocht worden natuurlijk. Toen een rit naar de kringloopwinkel met twee dozen overbodige spullen. Helaas is de kringloopwinkel dicht op maandag.
Toen het eerste muurtje min of meer was gladgeschuurd, de gaatjes waren dichtgesmeerd en de eerste baan vliesbehang op maat was geknipt, kwam ik erachter dat de behanglijm óók op was, en we ook al geen Stanley-messen meer hadden. Na een tweede rit naar de bouwmarkt, anderhalf uur klussen en een zéér verkouden jongetje naar bed brengen zit ik nu op de bank met J. En ik ben eigenlijk best wel moe. Daarom wat plaatjes van dappere plantjes, en één van de kaarsjes op tafel.
De foto's van de kamer komen een volgende keer wel. Nu even lekker knus doen.




Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Hier kun je er meer over lezen, en bij anderen meekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten