zaterdag 17 september 2011

de morgenstond heeft taart in de mond

Vanmorgen was Kleine Puck om half vier wakker. Dat is al een aantal nachten zo, en vandaag was het mijn beurt. Tenminste, dat mompelde J. geloof ik. Dus ik viste een drijfnat jongetje uit zijn bedje, verschoonde hem, deed hem een lekker fris pyjamaatje aan en strompelde naar beneden (half vier hè mensen!).
Hij in de box met een flesje roosvicee, ik op de bank met een kopje thee. Allebei met een dekentje en dikke ogen van de slaap. Maar verder tukken: ho maar. Gelukkig hebben wij zo'n televisie-abonnement met On Demand erbij, dus na wat zoeken hebben we alle verhaaltjes van Eric Carle (gelezen door Carice van Houten) bekeken. Helaas kan ik ze op YouTube niet in deze versie vinden, dus hierbij de engelse. Dit is onze favoriet!




Verder maakte ik tussendoor een SmokkelCitroenRicottaart (als 'tie lekker is volgt een foto + recept), ruimde de keuken weer op en plakte een half zegelboekje van AH vol. Ik bekeek in de gids wat er deze week op tv komt, las de 101 Woonideeën, nam een paracetamolletje en aaide de poezen. Checkte mijn Twitter, speelde een potje WordFeud en hing een was op. N. is nog steeds klaarwakker.
Ik denk dat ik J. maar wakker ga maken, kan ik nog even terug naar bed.
Maak er een fijne dag van!

1 opmerking:

  1. Leuk dat jouw zoon dezelfde naam heeft als de mijne. Het gaat ooit over dat nachtelijke wakker worden. Al was de mijne vanochtend ook heel vroeg (want jarig natuurlijk :-))

    BeantwoordenVerwijderen