zaterdag 3 september 2011

inspiratie

oooooh, gisteravond en vannacht was ik aan het werk, nou ja, ik was op mijn werk aanwezig, enne... ik was niet zo lekker en het was niet druk (lees: er waren vijf cliënten niet thuis) dus toen heb ik zo maar de hele avond en de halve nacht blogs zitten lezen. En manmanman, nu heb ik me toch een inspiratie!
Ik hoop dat die nog even blijft hangen, want ik moet nog een hele week werken, maar J. heeft nu een maand (!) vakantie en ik na die week ook drie weken, dus er is tijd genoeg.
Ik droom nu van plafondplaten, mooi behang, een geschilderde boekenkast, onze oude designklassieker opnieuw bekleed, een lekker werkplekje, nieuwe vensterbanken.... ideeën genoeg, ik ga plannen maken. En hopen dat het lukt.

Ik hou jullie op de hoogte!



zoiets wordt het dus niet, al houd ik wel veel van de Eames-stoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten