dinsdag 26 juli 2011

herfst


Deze week is het hier nogal druk. Gelukkig geen nare dingen, behalve dan het ziekenhuisbezoek, maar het is altijd fijn om mijn moeder te zien. Vandaag reden we om kwart over zeven weg, stapte J. om tien voor acht uit voor de deur van zijn werk, reden N. en ik weer terug, stapten we om tien over acht uit de auto de regen in. Daarna waste ik af (vaatwasser al drie weken stuk!), werkte twee wassen weg, ruimde de bovenverdieping op, pakte ik mijn tas voor vannacht (slaapdienst) weer in. Ik doe zo N. in bad, geef hem een fruithap, ga dan zelf nog even snel onder de douche en breng hem dan naar vriendin K. Da's dan wel weer een half uur rijden. Dan ik naar vergadering, daarna J. weer ophalen, terug naar mijn werk. J. haalt dan N. weer op en blijft bij K. en R. eten. Ik was me helemaal suf aan het plannen, en liep nog even naar de auto omdat ik mijn telefoon daarin had laten liggen. En toen ik terug kwam in de tuin was het ineens herfst. Wanneer is dat gebeurd? Komende week maar wat beter opletten. En even een paar dagen niets doen. Voor ik het weet is het winter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten