maandag 1 augustus 2011

Home Sweet Home 3 - een projektje

Omdat het me nog steeds niet lukt om te bloggen via mijn telefoon was het hier even stil. Nu weer thuis, vrij, en dus alle tijd.
Het afgelopen weekeinde heb ik tussen het werken door me op een projektje gestort (in het kader van creatief, zen, enzovoort!). Een jaar of wat geleden vond ik op Marktplaats twee boekenkasten, gratis af te halen. De lage stond sindsdien hier in het gangetje, de hoge in de rommel-annex-computerkamer. Omdat er hier in huis nogal wat kinderboeken zijn, en sinds bijna een jaar ook een heus kindje, dacht ik dat daar best een leuke combinatie in zat. De lage kast leek het meest geschikt.

Er zitten inmiddels twee lagen verf op, en eigenlijk kan er nog wel een laagje op. Maar ik had niet zo'n zin meer, en behoorlijk pijn in mijn rug, dus voorlopig even zo. N. vindt het wel mooi geloof ik.


Nog in de rommelkamer, in oude staat.


Eerste laagje



Mooi kraamcadeau van E. en M.


Stukje poster is een Ezeltje-Prik, uit Flow Magazine



hij vindt het wel best. Lief jongetje.



kringloopvondsten


lampje aan


schommelstoel in de zon




en nog mooi uitzicht ook!


Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Hier kun je er meer over lezen, en bij anderen meekijken.




1 opmerking:

  1. Тhanks to mу fаtheг who informed mе сoncerning thiѕ weblog, this webpage
    is genuinely remarkable.

    Check out my wеbpage; squidoo.com

    BeantwoordenVerwijderen