maandag 25 juli 2011

Home Sweet Home 2 - maar dan anders

Wij waren dus in Duitsland, het afgelopen weekeinde. In de Ferienwohnung die de Schwiegereltern elk jaar huren. Het was erg gezellig, al regende het ook daar pijpenstelen en heb ik de helft van de tijd op de wc doorgebracht (mit Bauch-Grippe).
Eenmaal terug in Nederland bleek mijn moeder weer te zijn opgenomen, en moesten we meteen over tot de orde van de dag. Vanmorgen ging ik met vriendin G. kijken in de buurt van het huis dat ze mogelijk gaat kopen. Omdat ik nog niet toegekomen ben aan het opruimen, de was nog niet gedraaid is, ik vanmiddag op ziekenbezoek ga en ik Schiedam toch wel erg leuk vond, een alternatieve Home Sweet Home, namelijk dat van G. En dan dus niet eens binnen, maar buiten. Ik vond het heel Sweet, ik hoop dat de koop doorgaat!

Volgende week weer een kijkje in ons eigen huis.














Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Hier kun je er meer over lezen, en bij anderen meekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten