woensdag 20 juli 2011

het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen





soms heb je zo maar ineens een geluksmoment. Sorry voor deze ietwat weeïge eerste zin, maar ik zit nu op mijn werk, heb me de blubber gewerkt, heb nog steeds last van mijn rug en realiseer me net dat het hier best fris is in mijn t-shirtje.


Maar ik ben klaar voor nu, ga zo het bed induiken (ik slaap hier dus vannacht) en heb een leuk boek bij me. Mijn kersenpitkussen gaat nog even de magnetron in en met een beker thee, dat leuke boek en die warme kersenpitten wordt het vast gezellig. Ik heb af gekregen wat ik wou, de roosterproblemen voor komende weken lijken opgelost, de cliënten zijn allemaal veilig thuis (voor zo ver ik weet).


En daarbij hoef ik al de hele avond niet naar de gare radio te luisteren die hier staat en die op onverklaarbare wijze alleen Radio Rijnmond kraakhelder doorgeeft, want de nieuwe boxjes werken boven verwachting. De iPhone er in geprikt, stekker in stopcontact: eigen muziek! Nu Queens of the Stone Age. Net Jeff Buckley. Leve de shuffle-knop. En Leve de Hema!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten