maandag 18 juli 2011

Home Sweet Home 1

Ons huis staat nu al een tijdje te koop. We hebben wat kijkers gehad, we hebben meegedaan aan de OpenHuizenRoute, we krijgen maandelijks een update van de makelaar. Er kijken genoeg mensen op internet naar ons huis, maar voorlopig heeft De Koper zich nog niet gemeld.
Af en toe worden we er een beetje moedeloos van, terwijl we hier toch echt niet verkeerd zitten. We zijn tenslotte gevallen op het huis! Dat de locatie nou zo tegenviel, dat is onze (lees: mijn) eigen schuld.

Hoe dan ook, zo lang we hier nog zitten, genieten we wel degelijk van het huis. Het voldoet aan al onze wensen. Ik zag bij Barbaramama een leuk idee: Home Sweet Home. Vanaf vandaag elke week een foto van een lekker plekje in huis. Want die zijn er genoeg.



Hier een stuk van de boekenkast. Ja, ik zet mijn boeken op kleur. J. vindt het volkomen idioot, maar ik vind het wel rustgevend. Het is alleen soms lastig zoeken. Ik word blij van mijn boeken, heb niet één favoriet genre. Wel meer vrouwelijke auteurs dan mannelijke. En kinderboeken, die staan boven. En kookboeken, maar die staan weer ergens anders.

Dit zijn nog lang niet alle boeken, in ons nieuwe huis willen we er nog wel zo'n kast bij.
Vanwege de spit (au) een beetje een lastige foto, ik kon niet door mijn knieën zakken en ook niet lang staan, ik hing zo'n beetje op een stoel tijdens het klikken. Nou ja, hopelijk worden mettertijd de foto's mooier.


2 opmerkingen:

  1. Ohh ik droom van mijn boeken op kleur,
    helaas ben ik een tikje chaotisch dus dat gaat m niet worden.
    Ik vind het prachtig staan.
    Hoop dat jullie huis snel verkocht gaat worden.
    Succes met de pijnlijke spit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel! Het gaat al wat beter. En hier ook chaotisch, dan geeft zo'n rustige kast juist wel rust.

    BeantwoordenVerwijderen