dinsdag 2 augustus 2011

belgië

Morgen gaan kleine Puck en ik samen op stap, en we blijven nog een nachtje weg ook. J. is met vrienden naar een festival, en komt pas zondag thuis. Gelukkig zijn vrienden K&R een weekje weg, en mogen wij daar zomaar van meegenieten!
Ik vind het stiekem best spannend, het is ongeveer anderhalf uur rijden, in België, zonder navigatie. Want dat hebben we niet. Dus ik heb een briefje op het dashboard geplakt: Breda-Tilburg-Hilvarenbeek en dan nog verder. En dan met een jongetje achterin die al vier dagen aan me hangt, die geen moment alleen gelaten wil worden en met rode wangen de hele dag een beetje huilerig zit te zijn. Ik zie het voor me: met mijn linkerhand afwisselend sturen en schakelen (met links?!) en mijn rechterhand om het beentje van N. Want dan huilt hij niet. Ik heb ook al een potje met reserve-spenen in de auto liggen, als hij dan zijn speen uitspuugt, hoef ik niet achter me op de grond te graaien maar vis ik een hygiënische, frisse speen tevoorschijn. En dan dus rijden. Zonder richtinggevoel en navigatie.
Misschien blijven we wel twéé nachtjes! We hebben vast tijd nodig om bij te komen van de rit.


misschien een dagje shoppen?

of liever fietsen?

offe...misschien gaan we wel een hele dag in het zwembad liggen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten