zaterdag 9 april 2011

vondsten en een fijn plan

Omdat ik onverwacht werken moest afgelopen nacht, kon ik vanmorgen niet al om negen uur naar de kapper. En dat was wel het idee (dat is ook echt Heel Erg Nodig, maar nu heb ik nog wel een weekje om te bedenken wat voor kleur het moet worden, suggesties zijn welkom), J. zou dan met Linus even bij een vriend langsgaan en mij later weer ophalen. Mannen onder elkaar, u kent dat wel. J. en Linus zijn toch gegaan, waardoor ik na mijn slaapdienst opeens een hele morgen voor mij alleen heb.
Dus ik ging maar eens even genieten van de zon, en per ongeluk wat winkelen. Heb ik toch voor nog geen tachtig euro (leve de H&M, de witte boekhandel en de Hema...zit ik hier even lekker reclame te maken) een broek, drie shirts, dit kookboek:

de dvd van Angels&Demons en een dvd van Disney waar zo maar dit filmpje op staat! Het is een beetje een tranentrekker, het jongetje moet zijn ezel verkopen, maar het liedje zingt nog regelmatig in mijn hoofd. We hebben de film vroeger in de bioscoop gezien, ik kon me het verhaal absoluut niet meer herinneren maar het liedje nog wel. En nu kan ik het weer aan Linus laten zien.




Dit boek lag er ook

voor twaalf euro, maar dat is zo dik en met name zwaar, daar kom ik nog wel eens voor terug.
Ik ga zo lekker een omeletje bakken met champignons. Straks gaan we met Linus en vrienden K. en R. en baby Lars naar de kinderboerderij. Dat is voor het eerst, Linus is dol op onze katten maar andere dieren heeft hij nog nooit gezien. En de zon schijnt. Mijn weekeinde is nu al geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten