zaterdag 2 april 2011

Kijk nou!

Vrijdag kwam vriendin M. na lange tijd hier op bezoek. We kennen elkaar al een hele tijd, al sinds onze opleiding, maar ons contact bestaat grotendeels uit het inspreken van elkaars voicemail. Nu kwam ze eindelijk N. bekijken! En ze bracht allemaal leuke dingen mee! Voor mij een fijne bon van de Hema, een mooie houten puzzel voor N. (waar hij sindsdien heel zoet mee speelt) en het allerleukste, The Wise Guys:Ik moet ze nog wel zelf in elkaar zetten, dat is een leuk klusje voor morgenavond denk ik. Ik vind ze geweldig! Bedankt M.!

Bij de boekenmarkt had ik ook nog een aardige vangst, vier boeken die ik al heb, maar waar ik de tekeningen uit ga gebruiken. Twee van Astrid Lindgren (met plaatjes van Ilon Wikland), en twee van Cissy van Marxveldt (jaja, ik ben 34. Ik weet het. Maar ik vind ze leuk), met geweldige illustraties van Anke van Dun - Verstegen.


Toen ik terugkwam van de boekenmarkt, trof ik dit aan bij de auto:


Dus toen kon het helemaal niet meer stuk vandaag. Hebben jullie ook een fijn weekend?

1 opmerking: