zondag 16 september 2012

Foto's van de afgelopen week

De afgelopen dagen genoten we nog van de zon. Vorige week zondag zaten we in het Museumpark en picknickten we ter ere van de verjaardag van vriendin G.   
                                                                                                                         
Kunst is arrogant en dat willen we graag zo houden. Dat je 't even weet!


Buik! 

Konijn! Konijn! Kleine Puck had een topmiddag.

Op het parkeerterrein van de kofferbakverkoop waar we waren zag ik mijn eerste elektrische-personenauto's-oplaadpunt.  En dat midden in de polder!


Niet gekocht, wel overwogen. Maar waar laat je zoiets? Sterker nog: wat is het?
Ik heb de afgelopen drie weekeinden gewerkt, dus was erg blij om dit weekeinde vrij te zijn. We hadden grootse plannen, we gingen uitslapen en een beetje in de tuin werken en wat boodschapjes doen en wandelen en misschien wat klussen in huis. Uiteindelijk kwamen we niet heel veel verder dan samen ontbijten en om beurten slapen, maar het was evengoed erg prettig!

We ontbeten eindelijk weer eens met zijn drieën, met croissantjes, sap en gekookte eitjes.

laatste foto van de koffer-met-camera
Met mijn vader ging ik gisteren naar Amsterdam, om in een propvol klein winkeltje bij een hele lieve professorachtige meneer de gevonden video 8 camera te verpatsen. Na wat gedraai aan knopjes en geduw aan schuifjes deed het ding het wel, maar bleek de zoom-functie kapot en was er nog iets niet in orde. De koffer wilde hij wel, die kon hij nog wel verkopen...de camera nam hij er dan wel bij.
Eén tientje leverde het ons op.... ! Maar goed, daar kon ik fijn een pak luiers van kopen en wat lekkers bij de koffie, en het was fijn om samen met mijn vader een tijdje in de auto te zitten en door Amsterdam te dwalen.

En morgen begint de week weer, al heb ik lekker nog twee dagen vrij. Mijn favoriete luiers zijn komende week in de aanbieding, dus daar ga ik groot van inslaan. Verder heb ik nog witlof en een enorme pan draadjesvlees in voorraad, dus met het weekmenu zit het ook wel goed. Ik ga met Kleine Puck op bezoek bij vriendin M. en lekker nog twee dagen freewheelen.
Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten