woensdag 25 juli 2012

na regen komt zonneschijn

Oh mensen, wat had ik gisteren een rot-dag. De hormonen lieten zich danig gelden, N. is duidelijk bijna twee en toen ik na het boodschappen doen, bij het inladen van de auto ook nog knetterhard met mijn hoofd tegen het portier sloeg, ben ik maar even in snikken uitgebarsten.
Maar vandaag...vandaag is fijn! Autootje moest voor een beurt, dus J. en N. reden achter me aan naar de garage en daarna gingen we zomaar opeens naar de kinderboerderij in de buurt. Ik was er nog nooit geweest, en wist dus ook niet dat er een prachtige tuin bij is. Heerlijk was het er.
Nu zijn we thuis, ik maakte lemoncurd en merengues die hopelijk morgen samen een lekker toetje vormen, ik duik zo onder de douche, mijn mannen brengen me weer naar de garage en dan ga ik de nachtdienst in. Ik hoop op een rustig nachtje, maar mijn dag kan eigenlijk al niet meer stuk.
Hebben jullie ook een fijne dag?























1 opmerking:

  1. Ik vocht met mijn vriend en hij maakte het uit met mij, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zo veel van mijn vriend hou en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen van mensen zag ik bedankte Lord Bubuza voor het herenigen van hun relatie, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me opdroeg, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen