vrijdag 30 maart 2012

the spaghetti incident


N. en ik aten spaghetti. Er zijn geen foto's van de enorme ravage, want ik was nogal druk met poetsen, maar hier een kleine sfeerimpressie. Hij is gek op spaghetti, en omdat papa nog niet thuis was, zaten we nog voor de tv ook. Erg hè! Sesamstraat en pasta: je kunt het kind bijna niet blijer maken.





Hij kreeg aardbeienyoghurt toe. Groot wordt hij al!

De afgelopen dagen was ik min of meer computer-loos: alle toetsen van mijn laptop deden vreemd. Hele regels versprongen tijdens het typen, diverse letters deden het niet en de H bleef constant ingedrukt. Ik verdacht kleine Puck, maar nu doet alles het weer. Misschien heeft hij hem ook weer gerepareerd?

Het zijn vreemde dagen geweest, we genoten van het mooie weer, ik ging weer werken en we bestelden een grafsteen. We aten in de tuin, kochten een nieuwe parasol én ik kreeg het leren jasje van mijn moeder en het gouden ringetje dat mijn vader 45 jaar geleden voor haar kocht. Kleine Puck gaat steeds beter lopen, maar hij valt ook regelmatig, gisteren een tand door zijn lip en eergisteren een schaafwond op zijn voorhoofd. Emoties wisselen elkaar in hoog tempo af, en we zijn allemaal moe. Maar het gaat goed met ons, al gaan we vanavond maar eens vroeg naar bed. Truste!

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en wat een prachtig kind. Een fijne dag voor jullie.

    Wat verdrietig van je moeder. Sterkte is zo'n rare term maar toch... sterkte. Gelukkig zijn er ook veel mooie momenten, mensen en dingen om van te genieten. Weird zulk verdriet met zo'n uitbundige veel te vroege lente...

    Sorry ik lees het nu pas van je moeder.

    Slaap lekker lieve Helen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel hoor, lieve reacties zijn altijd welkom!

      Verwijderen