donderdag 1 maart 2012

kunnen wij het maken...nou en of!

De afgelopen week kocht ik nogal wat, maar, zo vind ik zelf, behoorlijk verantwoord. Ik bestelde nieuwe handvatten voor een van mijn pannen, die ik (behoorlijk stom) op een veel te grote pit had gezet. Handvatten verbrand. Ik wist helemaal niet dat je die ook los kunt kopen, dus ik was blij. Verder een nieuwe horlogeband voor het stoere horloge van J,. en een nieuw filter voor de droger. Alles bijelkaar (inclusief verzendkosten) was het niet heel goedkoop, maar we hoeven in elk geval geen nieuwe te kopen.







Mmmm.... wat zal ik nu eens fijn met al dat uitgespaarde geld gaan doen? Op de spaarrekening maar. Geld bespaard, en milieutechnisch ook best goed bezig. Kijken wat ik nog meer kan repareren.

1 opmerking:

  1. Goed gedaan! En nieuwe handvatten, dat wist ik ook niet :)

    BeantwoordenVerwijderen