dinsdag 20 december 2011

Home Sweet Home 22 - KWTT (een dag te laat!)



De kerst staat weer voor de deur, de boom staat al bijna twee weken, Kleine Puck staat de hele dag overal tegenaan te hangen en ik wil alleen maar zitten.
U begrijpt: dat kan niet. De afgelopen dagen hielp ik mee met de verhuizing van vriendin G. (leuk huis!), kwam mijn moeder eindelijk naar huis na weken in het ziekenhuis, werd er gewerkt door J. en mezelf en deden we het huishouden tussen de bedrijven door. En werden er kerstcadeautjes gekocht.

Maar...elk jaar staat er in Trouw in het weekeinde voor de kerstvakantie een puzzel. De King William´s Trouw Test. En daar kijk ik al sinds eind september naar uit. Afgelopen zaterdag griste ik vijf minuten voor sluitingstijd bij de supermarkt de laatste krant van de stapel die al klaarlag om weggegooid te worden. En omdat J. elke werkdag om half zes op staat, en kleine Puck dan altijd wakker wordt, zit ik dus ook al om half zes beneden. Vanaf vandaag met de puzzel. De kerstboomlichtjes aan, mijn kleine manneke in de box (jaja hij is al anderhalf, zolang hij het prettig vind laten we het ding staan!), kopje koffie erbij. Ik heb die puzzel nog nooit zelfs maar voor de helft afgekregen, maar ik ga het toch weer proberen. Voor de durvers onder u: hij staat hier.

Wij maken er een knus dagje van.


Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Hier kun je er meer over lezen, en bij anderen meekijken.

1 opmerking: