dinsdag 27 december 2011

gelukkig

Hoe weet je wanneer je gelukkig bent? Nou, als je in je eentje in de auto zit, de radio aan staat en je jezelf opeens hoort meezingen met -ja heus- Matthias Reim. Wie zegt u? Klik maar even op het filmpje.



Weet u het weer?
Dat betekent dus dat ik hartstikke gelukkig ben. En dat ben ik ook!
De kerstdagen waren zomaar heel fijn. Ik houd er niet zo van, en J. al helemaal niet, maar het was ontspannen en gezellig. Mijn ouders zijn een uurtje bij ons geweest (langer kan mijn moeder niet, maar ze waren er!), ik heb een dagje gewerkt, we hebben gegeten bij de schoonouders en zijn daar gruwelijk verwend met kerstcadeaus. Ik kreeg onder andere dit











, dit











, dit











en dan óók dit nog:










!


Fijn hè? En mijn oudste (langste? beste? nu ja) vriendinnetje had een fijne kerst maar haar lief, wij aten gisteren kaasfondue bij andere vriendin, vriendinnetje nummer drie zat bij haar nieuwe lover in Amsterdam. Kleine Puck is ongelofelijk lief geweest tijdens die rare dagen, mijn cliënten hadden een fijne kerst en dan was ik óók nog op tv. O, dat had u even gemist? Geeft niet hoor. Ik werd zaterdagochtend zowaar aangesproken in de supermarkt door een wildvreemde mevrouw die het wél had gezien. Vond ik genoeg!
En nu doen we net alsof we vakantie hebben. Het kinderdagverblijf is deze week gesloten, J. heeft ook echt vakantie en ik moet vannacht werken. En donderdag overdag. Maar verder zijn we met zijn drieën thuis, lummelen we wat aan, eten het restant kerstkoekjes op en bereiden we ons voor op al net zo'n ontspannen oud-en-nieuw. Misschien doen we nog wat huishoudelijke klussen, maken we een wandeling of gaan we ergens op bezoek. Of misschien ook niet. Lekker!

2 opmerkingen:

  1. Relaxed! En J'Adore, heerlijk luchtje! Ben jij goed verwend. Ben benieuwd hoe je dat boek vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben er erg blij mee! J'adore is heerlijk, al ben ik nog steeds op zoek naar het ultieme geurtje. Tot dan doe ik het gráág hiermee. Welk boek bedoel je? Van Sophie Dahl of Sylvia Witteman? Boeken zijn mijn grootste zwakte, heb ze allebei al uit. Kookboeken lees ik, ik kook er eigenlijk nooit uit...

    BeantwoordenVerwijderen