dinsdag 7 juni 2011

uit Zwéééden



Nou, en toen ging ik dus even naar Zweden. Vorig jaar zomer waren we ook al geweest, maar toen reed J. want had ik nog geen rijbewijs. Ik was ook 27 weken zwanger en had een gebroken enkel, dus de rit was hoe dan ook geen pretje. Zweden zelf maakte dat wel weer goed.
Vanavond besloot ik nog even alleen te gaan, we hadden een traphekje nodig voor tussen de keuken en de woonkamer. Het gedeelte van Zweden waar ze die verkopen ligt hier niet zo ver vandaan. En man oh man, wat een véél leuker ritje was dat! Op de heenweg nog wat onwennig, toch maar niet de radio aan en handen netjes op tien voor twee. Op de terugweg ging het al wat vlotter: iPod via de speakers, ontspannen, op de maat mee tikken op het stuur...

Voor een korte vakantie: ga even naar Zweden. Ik kan het iedereen aanraden, ze hebben er traphekjes, gehaktballetjes en nog veel meer leuke dingen, en de reis valt alles mee. Helemaal als je het in je eentje doet, voor het eerst in een auto - helemaal alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten