woensdag 22 juni 2011

actie, actie. Harde actie! (2)

nounounou...ik stop er maar even mee voor nu hoor. De vloer is schoon, de keuken is schoon, de administratie is gedaan, ik heb nog even vier (4!) poepluiers verschoond, N. is in bad geweest, kamer is opgeruimd, twee avocadopitten die al een week op het aanrecht zwierven zijn nu ge... eh...ge...nou die hangen dus boven een laagje water in een glas (hoe heet dat?). De zonnebloemen zijn weg, het dode boeket ook. Inmiddels zie ik sterretjes en wil N. ook wel een tukje doen.
Arm menneke, zo verkouden als nu is hij nog nooit geweest. Doodmoe van het hoesten en niezen.

Even op de plaats rust, hier wat foto's:

Misschien dat Van Gogh er nog iets van kon maken...



Moest het puntje nou boven? Nou ja, ik heb er twee, allebei de kanten proberen maar.


De basilicum uit de tuin van M. & L. Doet het aardig hè!

Oh ja, tussendoor ben ik nog een keer over het traphekje gevallen, heeft N. Bran in zijn gezicht geniest, en hebben we ook nog gegeten. Nu tijd voor een douche, en dan...een verrassingsfeestje voor collega. Hoop maar dat ze het niet héél erg vind, ze houdt helemaal niet van feestjes. We maken er wel wat van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten