dinsdag 14 juni 2011

slappe vaatdoek


alles gaat goed hoor, hier. Moeder is er nog, kindje floreert (zit wel onder de rare vlekken, dus morgen maar even langs de huisarts), man zit naast me op de bank. Leuk weekeinde gehad, tussendoor ook nog twee dagen gewerkt, rommelmarkt gedaan (leuke vangst), bordspelletjes gespeeld. Beetje Pinkpop geluisterd. Ook nog wassen gedraaid, thuis wat gedaan voor op het werk, heel veel auto gereden. Samen met kindje boodschappen gedaan (nu weet ik waarom men de auto vooruit parkeert bij de supermarkt), rommel gemaakt. Rabarbertaart gebakken, administratie gedaan. Ik kreeg nog twee mooie kommen van haar voor mijn verjaardag (foto volgt). En het huis is nog niet helemaal netjes, de was moet nog worden opgeruimd en ik zou wel willen gaan douchen om dan nog even samen op de bank te zitten en dan naar bed te gaan. Maar ik ben zo moe! Móe!
Morgen is er weer een dag. Met hopelijk een vers logje met leuke foto's, nu moeten jullie het even doen met een detail van een schilderij van Dalí. Zo voel ik me namelijk een beetje, een beetje slappe vaatdoekerig. Maar daar had ik dan weer geen plaatje van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten