vrijdag 25 januari 2013

Fotootjes

Zijn jullie ook zo blij met de zon? Het kan me niet schelen hoe koud het is, als de zon schijnt vind ik alles best. De afgelopen dagen had ik dus niets te klagen.
Fysiek gaat het nog niet zo heel goed met mij, maar met Klein Meisje gelukkig wel. J. is zo maar nóg een week thuis, en we hebben het goed met zijn vieren. Fijn!

We maken niks mee eigenlijk, we rommelen wat rond en doen omstebeurt dutjes in respectievelijk bed, box en op de bank. Vanmorgen kon ik zo maar naar de kapper, met J. en Klein Meisje samen. In een half uurtje stonden we weer buiten, en mijn haar zit weer naar mijn zin! Onderweg rijden we altijd langs dit ding, en soort doorgezaagde betonnen buis waar fietsers doorheen moeten. Sinds een tijdje staan Jip en Janneke er op. Leuk.





Het was hier vanmorgen echt prachtig, mist en een opkomende zon.  Het was alleen ook zo koud dat ik me er niet toe kon zetten uit te stappen voor het maken van een foto. Vandaar vanuit een rijdende auto.




Kleine Puck op de wipkip bij opa.



Klein meisje is zó lief!

Ga ik nou weer onder mijn dekentje op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten