maandag 18 februari 2013

Home Sweet Home 49 - De badkamer

Hier dan eindelijk wat plaatjes van de -niet meer zo héél- nieuwe badkamer. Ik heb hem vandaag weer eens goed gepoetst namelijk, en het zou toch zonde zijn dat niet vast te leggen.

              boven de wc, normaal staan hier ook nog -heel verantwoord- flink wat wc rollen enzo                                  

was een werk joh, ál die kleine tegeltjes...

door de glazen wand

de andere handdoeken (geel, roze en een donkerrode) liggen even op de overloop



spiegelbeeld

is ruim genoeg hoor!




Na het nemen van de foto's zijn uiteraard de wc-rollen, de natte handdoeken, het badkleedje, het babybadje en alle verschillende flessen douchespul en shampoo enzo direct weer teruggezet, maar voor even was het wel lekker zo. We zijn er al helemaal aan gewend, en zijn al weer vergeten hoe het eerst was en hoe lang het duurde voor het klaar was.
Ik ga me nu storten op de slaapkamer!

4 opmerkingen:

  1. Gaaf dat groene mozaiek zeg! Lijkt me gelijk leuk als keukenachterwand in plaats van dat saaie grijs!

    Dat zal heerlijk douchen zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het doucht inderdaad lekker, al mag van mij de druk wel wat hoger...weet nog niet of dat nu aan die waterbesparende douchekop ligt...? Het mozaïek zijn eigenlijk gewone tegels, geen matjes dus. Zat er in no-time op...!

      Verwijderen
  2. Mooi geworden hoor! En ik vind de groene tegeltjes ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, dezelfde tegels hebben wij gebruikt voor in de keuken. Geniet er tot op de dag van vandaag nog steeds van.

    BeantwoordenVerwijderen