maandag 20 februari 2012

Home Sweet Home 29 - Knus

Afgelopen week kocht ik een petroleumstelletje. Ik las er al over op andere blogs, en vriendin S. had er ook pas een gekocht. Toen ik er meerdere zag staan bij de Kringloopwinkel was de keus dan ook snel gemaakt: ik nam er een mee! Helaas was hij niet compleet, en dus bracht ik hem maar weer terug. Gelukkig bleek bij mijn ouders nog een oliestel te staan, afkomstig van een overleden tante. Er zat zelfs nog een kousje in!

Vandaag maakte ik draadjesvlees. Het hele huis rook er naar. En voor toe apple-crumble. Dat dan niet op het oliestel, maar evengoed ouderwetsch lekker!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie! En wat zit de mini lekker te eten :)
    Oliestelletjes zijn echt zo huischelijck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ben er ook blij mee! Denk er hard over om ook fulltime moeder te worden, ga ik lekker elke dag iets me dat oliestel doen. Soep maken, en bouillon trekken, en elke week minstens een keer stoofvlees, lijkt me fijn. En dat eten hè...dat lag twee tellen later op de grond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad HEUL huiselijk!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen