maandag 9 januari 2012

Home Sweet Home 23 - True Blue












- blauwe boeken
- kattenvoer
- De kat met de hoed
- oliebrandertje
- rare kwast
- blauwe vinvis
- grote tas voor kleine jongen
- delfts blauw op italiaans rood
- olifantenfeest
- herinnering aan Normandië
- grote schoenen voor als kleine jongen iets groter is

Kennelijk was ik vandaag in een blauwe bui. Toch voelde ik me niet blue, in tegendeel! Het was een fijne dag. En dan ga ik nu slapen hoor. Dag!

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Hier kun je er meer over lezen, en bij anderen meekijken.

3 opmerkingen:

  1. Die schoentjes van Nathan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je Home sweet home bijdrage 's in een kleurtje te doen!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Valhalla: leuk zijn ze hè! Ik hoop dat hij ze aan wil...!
    @ Barbara: dank je wel. Had het al eens met rood gedaan en vond het tijd voor blauw!

    BeantwoordenVerwijderen