dinsdag 18 oktober 2011

Muziek terwijl u hoest

Ondanks de wederom oprukkende griep (N. ligt hoestend in bed, J. zat met een capuchon op en sjaal om op de bank en mijn oren zitten verstopt) hadden we zo maar een hele fijne muzikale televisie avond. Waarschijnlijk heeft iedereen die het wilde zien, het allemaal al lang gezien. De DWDD-recordings (klik) bedoel ik. Maar er was steeds iets anders dat gedaan, gezien of gehoord moest worden, vandaar pas vandaag. Voordeel was dat we sommige stukjes snel vooruit konden spoelen, en dat andere optredens gewoon twee keer achter elkaar konden.
Mijn favorieten waren toch wel Ruben Blok (en da's echt niet alleen omdat ik een zwak heb voor Vlaamse mannen), Felix Maginn en Stevie-Ann. En Mathilde Santing. En Miss Montreal. En die zanger van Gruppo Sportivo. En Bertolf. En ontroerend mooi vond ik Saskia en Serge. Ja, die. En Alain Clark was ook fijn. En Bennie Jolink ook, en Waylon. Lucky Fonz deed ook mee. Jeetje zeg, wat een heerlijk avondje. We kunnen wat mij betreft Sinterklaas wel overslaan dit jaar.

Maar het aller-allerfijnste vond ik Fay Lovsky. Die heeft zo'n mooie stem, en is zo leuk, en dan kan ze ook nog eens zingende zaag spelen. En theremin. Ik bedoel maar. Ze koos niet het makkelijkste nummer, maar ik vond het geweldig.
Ga vooral allemaal fijn op YouTube grasduinen naar meer Fay Lovsky! En kijk vooral ook de DWDD-recordings terug, als je tenminste zo'n fijn kastje hebt waar Uitzending Gemist op zit. Veel plezier...lalalalalala!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten