zondag 20 november 2011

Lazy Sunday

Wat begon als een rustige zondag, zonder duidelijke plannen, zo'n echte Lazy Sunday, veranderde na een telefoontje zo maar ineens in een zondag met een doel. Doel: lekker naar buiten, daarna gezellig eten en aansluitend een avond met goed gezelschap. J. moet nu even snel boodschappen halen, ik maak tiramisu (als het lekker was volgt het recept) en straks stappen we in een volgeladen auto en rijden we richting de zee. Tot later!

--> goed...nog geen vijf minuten nadat ik dit logje had getikt, gaat de telefoon. Mijn vader: dat mijn moeder weer in het ziekenhuis ligt. Wéér hevige pijn. En iedere keer denkt zij dat het einde nu begonnen is. En iedere keer hopen wij dat dat níet zo is. We gaan maar weer verder over op de orde van de dag. Ik hoop dat dat nog lang kan. Bah.

2 opmerkingen: